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Tips: Use Quotation mark to search words (eg. "How To Make Money Online")

06-18-2015, 03:14 PM
Post: #21
RE: [GET] Email Cash Blueprint / $10,000.00 from tiny 579 person list.
Nothing new here, just rehashed information (like 99% of WSOs), but the info is still valuable, specially if you're not familiar with email marketing.

If you're not feeling like downloading, here's the best of the entire pack:

Code:
#1: 7 Days of Content Emails
­ This makes your customers know, like and trust you more. Establishes you as the expert.
­ Doesn’t have to be 7 days, can be 3 or so. Whatever works best
­ Each email provides value on a certain topic
­ You can lead the last email into a promotion

#2: 3 Day Pre-Sale Emails
­ This boosts your conversions on the offer.
­ This can also be valuable content, which makes your customers like you more.
­ Use this to capture interest in an offer. Build up anticipation for the launch.
­ The emails should convince people why they need to grab the offer when it’s released.
­ 1st email can state the problem, 2nd email can state the offer as a solution, 3rd email
can give more info on the offer and lead into the upcoming launch.

#3: Sell High-Ticket Offers
­ Easiest way to make $1k is to sell something for $1k.
­ Even though the price is higher, the offer will still convert.
­ You can open your own high­ticket offers, or even promote someone else’s offer.
­ This can be a ‘done­for­you’ offer. Coaching also works great.
­ You can always have a link to this under your signature in emails.

#4: Involve Scarcity Into Your Emails
­ Scarcity converts into sales. It’s proven.
­ You can raise the price at a certain point, or close the offer.
­ A countdown timer will really help to improve the effect.
­ Just warn them to take action before the timer runs out, or they’ll miss out.
­ You can add this into just about everything you’re promoting.

#5: Involve Curiosity Into Your Emails
­ Curiosity will drive people to open, click and buy.
­ Just don’t give too much away in your subject lines or emails.
­ Give them a reason to click to find out more.
­ This will boost open rates and click through rates.
­ Example subjects: “WOW! I Did Not Expect This…” or “Boost Your Profit With THIS…”

#6: Add Bonuses Into Your Promos
­ Gives people a reason to buy through your affiliate link rather than someone else’s.
­ This works especially great on affiliate promotions.
­ This will give you an upper hand on big launches.
­ You can give out anything as a free bonus when people buy through your link.
­ If the bonus relates to the offer you’re promoting, it will do great.
­ Example: If promoting a list building offer, give out some of your own list building tips.
­ Example: If promoting a subject line swipe file, add in your own subject swipes.
­ You can give away something that you’ve released before, and that works great.
­ Giving out PLR is also a great solution.
­ If you give out something high value or never released before, it does extremely well.

#7: Bold Your Entire Link (Including The Arrow)
­ This helps to boost your CTR.
­ If people don’t feel like reading the whole email, they can easily find and click the link.
­ Example: ​==> Click Here To Learn More!
­ Example: ​==> Click Here To Check This Out!
­ Recommended to do this on every email that you send out.

#8: Add Special Symbols Next To Your Name (*)
­ This makes you stand out in people’s inboxes.
­ People are getting hundreds of emails every day, so you need to stand out. This helps.
­ Example: *Temper Thompson*

#9: Mail Every Single Day (Or More)
­ Most people read their inbox and open emails every day, whether you mail or not.
­ Don’t worry about bothering them, because they open and buy anyway.
­ If you don’t mail for an offer one day, then they’ll buy it through someone else’s link.
­ If you don’t mail regularly, people will start to forget who you are.
­ Mailing every day keeps you fresh on their minds.

#10: Mail “RE:” Emails To Unopens
­ This is a great way to capture missed leads.
­ The “RE:” part often gets great open rates, and better responsiveness.
­ You never really have a reason not to do this, so go ahead. You’ll pick up extra sales.
­ You can easily mail just to unopens through most autoresponders.
­ Just take the take subject line as before, then add “RE:”.
­ You can also use the same email as before, but put this in the beginning:
“Hey, I noticed that you missed my last email. This is really a great opportunity and it
won’t last forever, so I just didn’t want you to miss out:”

#11: Always Give a Reason To Mail
­ No matter what it is, you can always have a reason to mail.
­ You can do this whether it’s a content email or a promo email.
­ Here are some examples:
­ I didn’t want you to miss out on this…
­ There are only 12 hours left, so I just wanted to make sure that you’re not left out.
­ I just got some great news!
­ I just got some pretty bad news.
­ I just found something great…
­ Happy holidays

#12: When Something Works, Do It Again
­ If something does well for you than you should always do it again.
­ There’s no need to reinvent the wheel. You can just do the same thing that worked.
­ Example scenarios:
­ If a launch converts great, then launch it again in 6 months or so.
­ If a subject line gets a great open rate, then use it again later.

#13: Add 21 Spaces Below All Text (Above Unsub)
­ This provides a nice spacing between the end of your text body and the unsubscribe link.
­ This lowers your unsubscribe link, because it’s not in their plain sight.
­ Many newer people don’t do this, so I wanted to add it in.

#14: Survey Your List (Give What They Want)
­ This is a great way to find out exactly what your list wants, then give it to them.
­ You can use this to get ideas for products, high­ticket offers, etc.
­ Once you know what they want, then you know exactly what you should sell to them.
­ This also boosts your customer relationship, because it’s 1­on­1 communication.
­ This can also boost your delivery rate, because people are replying to your emails.

#15: Give Out Occasional Content Emails
­ If you deliver valuable content in your emails, it gives a reason to stay subscribed.
­ This will get your customers to pay more attention to you, so open and CTR with go up.
­ A content email can be based off anything, as long as it’s relevant.
­ For example, you could let your list know about a useful article, a trend, etc.
­ This works great if you can lead it into a sale.
­ If the content you provide is relevant to the offer you promote, then it will work great.

#16: Lead Every Email Into a Sale (Even Content)
­ Every email should be able to drive sales.
­ Even in the email itself doesn’t link directly to an offer, then the email can build
anticipation for the upcoming promo email.
­ Even if the email isn’t leading into anything, if it’s just a one­off content email, then you
could just drop a link to a high­converting offer under your signature.

#17: Create Empathy and Sympathy With Your List
­ This really works great in the long­term.
­ It makes your customers know, like and trust you.
­ You can make an avatar of your target customer. Then every time you write an email,
write it to that person. This makes your customers feel like you’re writing to them.
­ Just let them know that you’ve been in their position, you know what it’s like.
­ Ex: Like most people, when I started out list building, I wasted tons of money but ended
up nowhere.
­ Ex: Isn’t it frustrating when lots of people buy your Kindle book, yet none of them leave a
review? I’ve struggled with this issue for a long time, so I know exactly how it us. Luckily,
I’ve recently found a great solution.

#18: Add “Stay Tuned For My Next Email”
­ This works really well. It boosts open rates by building anticipation for the next email.
­ You can put this at the end of your email text, above your signature.
­ This works great on a launch. It builds anticipation so that people look forward to your
first email and buy from it right away. It makes them plan and expect to open your email.
­ This works really well on a pre­sale series of emails.
­ You can say “stay tuned for my next email tomorrow at 11AM!”
­ As long as your next email will be related to your current email, add this in.

#19: Use Crazy, Funny and Unusual Subject Lines
­ This is similar to the “involve curiosity” strategy.
­ It makes people curious, so that it subtly forces them to open your emails.
­ Make your subject line stand out, so that it’s something they don’t often see.
­ I wouldn’t do this with every single email, but you can do it often.
­ Example Subject: LOL!
Example Subject: WOW!
Example Subject: RIP­OFF!
Example Subject: Screw You, Google!
Example Subject: I fell out of my chair when I saw THIS...
06-18-2015, 10:02 PM
Post: #22
RE: [GET] Email Cash Blueprint / $10,000.00 from tiny 579 person list.
(06-18-2015 03:14 PM)Kershaw Wrote:  Nothing new here, just rehashed information (like 99% of WSOs), but the info is still valuable, specially if you're not familiar with email marketing.

If you're not feeling like downloading, here's the best of the entire pack:

Code:
#1: 7 Days of Content Emails
­ This makes your customers know, like and trust you more. Establishes you as the expert.
­ Doesn’t have to be 7 days, can be 3 or so. Whatever works best
­ Each email provides value on a certain topic
­ You can lead the last email into a promotion

#2: 3 Day Pre-Sale Emails
­ This boosts your conversions on the offer.
­ This can also be valuable content, which makes your customers like you more.
­ Use this to capture interest in an offer. Build up anticipation for the launch.
­ The emails should convince people why they need to grab the offer when it’s released.
­ 1st email can state the problem, 2nd email can state the offer as a solution, 3rd email
can give more info on the offer and lead into the upcoming launch.

#3: Sell High-Ticket Offers
­ Easiest way to make $1k is to sell something for $1k.
­ Even though the price is higher, the offer will still convert.
­ You can open your own high­ticket offers, or even promote someone else’s offer.
­ This can be a ‘done­for­you’ offer. Coaching also works great.
­ You can always have a link to this under your signature in emails.

#4: Involve Scarcity Into Your Emails
­ Scarcity converts into sales. It’s proven.
­ You can raise the price at a certain point, or close the offer.
­ A countdown timer will really help to improve the effect.
­ Just warn them to take action before the timer runs out, or they’ll miss out.
­ You can add this into just about everything you’re promoting.

#5: Involve Curiosity Into Your Emails
­ Curiosity will drive people to open, click and buy.
­ Just don’t give too much away in your subject lines or emails.
­ Give them a reason to click to find out more.
­ This will boost open rates and click through rates.
­ Example subjects: “WOW! I Did Not Expect This…” or “Boost Your Profit With THIS…”

#6: Add Bonuses Into Your Promos
­ Gives people a reason to buy through your affiliate link rather than someone else’s.
­ This works especially great on affiliate promotions.
­ This will give you an upper hand on big launches.
­ You can give out anything as a free bonus when people buy through your link.
­ If the bonus relates to the offer you’re promoting, it will do great.
­ Example: If promoting a list building offer, give out some of your own list building tips.
­ Example: If promoting a subject line swipe file, add in your own subject swipes.
­ You can give away something that you’ve released before, and that works great.
­ Giving out PLR is also a great solution.
­ If you give out something high value or never released before, it does extremely well.

#7: Bold Your Entire Link (Including The Arrow)
­ This helps to boost your CTR.
­ If people don’t feel like reading the whole email, they can easily find and click the link.
­ Example: ​==> Click Here To Learn More!
­ Example: ​==> Click Here To Check This Out!
­ Recommended to do this on every email that you send out.

#8: Add Special Symbols Next To Your Name (*)
­ This makes you stand out in people’s inboxes.
­ People are getting hundreds of emails every day, so you need to stand out. This helps.
­ Example: *Temper Thompson*

#9: Mail Every Single Day (Or More)
­ Most people read their inbox and open emails every day, whether you mail or not.
­ Don’t worry about bothering them, because they open and buy anyway.
­ If you don’t mail for an offer one day, then they’ll buy it through someone else’s link.
­ If you don’t mail regularly, people will start to forget who you are.
­ Mailing every day keeps you fresh on their minds.

#10: Mail “RE:” Emails To Unopens
­ This is a great way to capture missed leads.
­ The “RE:” part often gets great open rates, and better responsiveness.
­ You never really have a reason not to do this, so go ahead. You’ll pick up extra sales.
­ You can easily mail just to unopens through most autoresponders.
­ Just take the take subject line as before, then add “RE:”.
­ You can also use the same email as before, but put this in the beginning:
“Hey, I noticed that you missed my last email. This is really a great opportunity and it
won’t last forever, so I just didn’t want you to miss out:”

#11: Always Give a Reason To Mail
­ No matter what it is, you can always have a reason to mail.
­ You can do this whether it’s a content email or a promo email.
­ Here are some examples:
­ I didn’t want you to miss out on this…
­ There are only 12 hours left, so I just wanted to make sure that you’re not left out.
­ I just got some great news!
­ I just got some pretty bad news.
­ I just found something great…
­ Happy holidays

#12: When Something Works, Do It Again
­ If something does well for you than you should always do it again.
­ There’s no need to reinvent the wheel. You can just do the same thing that worked.
­ Example scenarios:
­ If a launch converts great, then launch it again in 6 months or so.
­ If a subject line gets a great open rate, then use it again later.

#13: Add 21 Spaces Below All Text (Above Unsub)
­ This provides a nice spacing between the end of your text body and the unsubscribe link.
­ This lowers your unsubscribe link, because it’s not in their plain sight.
­ Many newer people don’t do this, so I wanted to add it in.

#14: Survey Your List (Give What They Want)
­ This is a great way to find out exactly what your list wants, then give it to them.
­ You can use this to get ideas for products, high­ticket offers, etc.
­ Once you know what they want, then you know exactly what you should sell to them.
­ This also boosts your customer relationship, because it’s 1­on­1 communication.
­ This can also boost your delivery rate, because people are replying to your emails.

#15: Give Out Occasional Content Emails
­ If you deliver valuable content in your emails, it gives a reason to stay subscribed.
­ This will get your customers to pay more attention to you, so open and CTR with go up.
­ A content email can be based off anything, as long as it’s relevant.
­ For example, you could let your list know about a useful article, a trend, etc.
­ This works great if you can lead it into a sale.
­ If the content you provide is relevant to the offer you promote, then it will work great.

#16: Lead Every Email Into a Sale (Even Content)
­ Every email should be able to drive sales.
­ Even in the email itself doesn’t link directly to an offer, then the email can build
anticipation for the upcoming promo email.
­ Even if the email isn’t leading into anything, if it’s just a one­off content email, then you
could just drop a link to a high­converting offer under your signature.

#17: Create Empathy and Sympathy With Your List
­ This really works great in the long­term.
­ It makes your customers know, like and trust you.
­ You can make an avatar of your target customer. Then every time you write an email,
write it to that person. This makes your customers feel like you’re writing to them.
­ Just let them know that you’ve been in their position, you know what it’s like.
­ Ex: Like most people, when I started out list building, I wasted tons of money but ended
up nowhere.
­ Ex: Isn’t it frustrating when lots of people buy your Kindle book, yet none of them leave a
review? I’ve struggled with this issue for a long time, so I know exactly how it us. Luckily,
I’ve recently found a great solution.

#18: Add “Stay Tuned For My Next Email”
­ This works really well. It boosts open rates by building anticipation for the next email.
­ You can put this at the end of your email text, above your signature.
­ This works great on a launch. It builds anticipation so that people look forward to your
first email and buy from it right away. It makes them plan and expect to open your email.
­ This works really well on a pre­sale series of emails.
­ You can say “stay tuned for my next email tomorrow at 11AM!”
­ As long as your next email will be related to your current email, add this in.

#19: Use Crazy, Funny and Unusual Subject Lines
­ This is similar to the “involve curiosity” strategy.
­ It makes people curious, so that it subtly forces them to open your emails.
­ Make your subject line stand out, so that it’s something they don’t often see.
­ I wouldn’t do this with every single email, but you can do it often.
­ Example Subject: LOL!
Example Subject: WOW!
Example Subject: RIP­OFF!
Example Subject: Screw You, Google!
Example Subject: I fell out of my chair when I saw THIS...

So this is the 'light' version of ARM 3.0 + Funnel Mechanic + The Machine?
Rep added for the review
06-22-2015, 10:49 AM
Post: #23
RE: [GET] Email Cash Blueprint / $10,000.00 from tiny 579 person list.
Would anyone happen to have the OTOs to this? Bacak was amping affiliates all week to promote.
06-22-2015, 03:01 PM
Post: #24
RE: [GET] Email Cash Blueprint / $10,000.00 from tiny 579 person list.
Thanks OP for the share and Kershaw for the heads-up
reps for both
11-19-2015, 12:08 AM
Post: #25
RE: [GET] Email Cash Blueprint / $10,000.00 from tiny 579 person list.
(06-16-2015 03:04 AM)nokia5233 Wrote:  THX FOR SHARE OP BACKUP MIRROR
Code:
http://mediafire.com/plu9f4wvu9v3/ecb.zip

Thanks for the share. +5 reps to op and nokia5233 :)
82.gif
Rep++ If I've helped you out :) Would appreciate it
http://bestblackhatforum.com/Thread-Must...ture-Rules
12-02-2015, 09:19 AM
Post: #26
RE: [GET] Email Cash Blueprint / $10,000.00 from tiny 579 person list.
Hooo Thanks... Wow..!!!




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